Jump to content



Toggle shoutbox Squawk box Open the Shoutbox in a popup

@  divegirl : (24 July 2014 - 05:36 PM) Has been a little quiet hasn't it... everyone must be down the pub, I know I wish I was :biggrin:
@  dianaT : (24 July 2014 - 05:20 PM) Yes, on meltdown here, took 3 attempts to mow lawn!
@  Suzanne : (24 July 2014 - 03:48 PM) Realively quite forum for last day or two, what everybody melted?
@  DizzyBlue : (23 July 2014 - 05:44 AM) that must have been a very short and boring conversation lmao
@  Milo : (22 July 2014 - 10:47 PM) was just hiding from you, Bob told me everything ! :)
@  Milo : (22 July 2014 - 10:44 PM) nighters
@  Milo : (22 July 2014 - 10:44 PM) am so not :P
@  DizzyBlue : (22 July 2014 - 10:23 PM) night all :)
@  DizzyBlue : (22 July 2014 - 10:21 PM) why is milo sat in chat by himself? is he on timmy-time-out? LMTFO
@  DizzyBlue : (22 July 2014 - 10:14 PM) :dntknw: still aint scared :laugh:
@  Milo : (22 July 2014 - 10:11 PM) geee, thanks Bob ! what were they saying about a prancer ? :)
@  Bob : (22 July 2014 - 09:21 PM) Hmmm will leave that to you Milo and good luck. you'll need it :)
@  Milo : (22 July 2014 - 08:41 PM) us two ? yeah you are right, will only need one of us, go get her Bob :)
@  Bob : (22 July 2014 - 08:38 PM) Brill :)
@  Squabbie : (22 July 2014 - 08:32 PM) I've had a call from the breeder. My new baby is fully weaned and ready to pick up on Saturday :party:
@  DizzyBlue : (22 July 2014 - 04:43 AM) so tell me you two ...do i look scared? :laugh: manpower ... you two?!! :lol:
@  Milo : (21 July 2014 - 11:36 PM) Oh they have been, but as you said, I have broad shoulders haha. I think that Dizzy is the instigator , we'll deal with her first :)
@  Bob : (21 July 2014 - 11:34 PM) Thought they were picking on you lol...yeah lets show them man power :training1:
@  Milo : (21 July 2014 - 11:16 PM) Bob, don't let these women pick on ya ! :)
@  Bob : (21 July 2014 - 10:36 PM) extraordinaire I meant lol

Parrot Breeders

A forum for Breeders to tell us a little about themselves and their set up

  Topic Started By Stats Last Post Info

  • Please log in to post a topic


Hello and welcome to The Parrot Club Forum, please Login or Register to use all features and chat with our friendly members.